NOEN SOM VET?

Wow, noen som har handlet på bubbleroom før? Jeg satt på nelly å så på litt klær, men syns ikke de har så mye fint nå dessverre. Kom derfor over bubbleroom som jeg har hørt om før, men aldri handlet på. Herregud så mye fint de hadde! Forelsket meg helt i kjolene under, perfekte til sommeren. Men, har noen handlet der før? Tenkte å bestille en pakke, men hvordan er frakten osv, bruker de lang tid? Jeg vet jo det er en trygg side, derfor håper jeg bare de er like rask på levering som nelly 😀

Uten navn-1Mønstrete poncho / Green jumpsuit / Hvit kjole / Nydelig peach maxikjole / Overdel sett / Skjørt / Azteckjole i blå / Mønstrete kjole med v-rygg / Hvit blondekjole / Azteckjole i gull

7 kommentarer
    1. Jeg liker bubbleroom bedre enn Nelly! Rask levering, hyggelig kundeservice (der har Nelly litt og lære) og kjempe god kvalitet! Tommel opp 🙂

    2. Har bestilt via bubbleroom flere ganger, og føler egentlig det er samme som nelly? Kan ikke huske at frakt og alt tar så fryktelig lang tid. Veldig fine klær der. Hender også jeg finner noe fint på zalando, utenom miinto (som jeg kan huske at du har pratet om på bloggen før?) 🙂 Gjennom studentkortet.no kan man også hente inn 10% rabatt der også om jeg ikke tar helt feil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg