NOEN NYE SKATTER

(annonselenker)

Endelig er den lange skoledagen over, og jeg fikk lurt med meg Ingvild hjem for å spise middag med meg. Spiste sunne hamburgere, som kanskje ikke ble så sunne likevel siden vi dynket de i cheddar-ost. Uansett, det **** i munnen (smakte godt.) Kan man skrive sånn på en blogg? Noen blir vel fornærmet av dette også. Oi, ble faktisk litt fornærmet selv siden det hørtes så ekkelt ut. Haha, der har vi meg! Skriver ting først og tenker etterpå. Akkurat nå har jeg det for travelt til å rette opp teksten, siden jeg er to sekunder unna å sette på kveldens paradise. Som dere skjønner er hjernen lagt på hyllen for kvelden. Veien mot en strålende karriere tar jeg igjen i morgen! Husk å være karriaristaer jenter 🙂 Nå er det snart ferie, og vi skal gjøre det BRA på eksamen alle sammen!

Tenkte å vise dere to av tingene i min siste nellypakke, er heeeelt forelsket både i vesken og mobilcoveret! Begge er fra Marc Jacobs 🙂 Resten av det jeg bestilte viser jeg senere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vesken finner du her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERADekselet finner du her!


 

Mange har forresten spurt etter rabattkode hos TL Salongene Laguneparken her i Bergen. Nå har jeg en gledelig nyhet til dere, og den er at ALLE nye kunder får -15% rabatt på alle behandlinger der ut uken! Her gjelder det å være kjapp om du vil ha time. Du får altså rabatt fra alt til negler, vipper, 3D-vipper, voksing (det trengs før sommeren..) – ja alt de har å tilby! Du kan nå de på telefon 55 01 01 94 😀 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg