NOE STORT SOM SKAL SKJE

Hei fra sengen ♥ Jeg ligger å titter ut på solen som er på vei ned igjennom vinduet, mens jeg googler alt mulig fra leiligheter i LA til mulighetene for å lære spansk i Madrid. Akkurat nå er jeg på et sted i livet der jeg føler det kommer til å skje noe stort snart. At jeg nå er i en venteperiode der jeg må finne ut litt forskjellig. Det er vanskelig å beskrive akkurat hva jeg forventer skal skje, og om det faktisk behøver å være noe skikkelig stort. Kanskje det bare er at jeg må roe med litt ned og komme meg litt til rette igjen, jeg vet ikke. Nå er det snart sommer, en tid jeg alltid har høye forventninger til. Spenningen i luften og alle mulighetene som kommer med fint vær. Som om alle kommer ut av et eller annet skall og blir en bedre versjon av seg selv. Jeg elsker det!

Jeg kom forresten over disse bildene, som jeg helt hadde glemt vi tok. De er fra kick offet med UI for en måneds tid siden. Herregud som tiden flyr, tenk at det er mai i morgen! Nå skal jeg google enda litt mer før jeg skal sove. God natt ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg