NOE SÅ DEILIG!

IMG_4537-2IMG_4542-2

FYYY som jeg slapper av! Jeg har ikke skjønt før nå hvor stor del mobilen tar av hverdagen min. Vi har valgt å legge igjen telefonene på hotellrommet når vi drar på stranden, og det er en helt annen verden for meg. Å ikke alltid måtte sjekke facebook, snapchat eller instagram er en utrolig befriende følelse. Man vil jo gjerne dra opp telefonen om man gjør noe gøy man vil ta bilde av, eller spiser noe som er nydelig dandert. Nå har jeg ikke hatt mulighet til det, og virkelig levd i nuet. I går visste vi ikke hva klokken var engang når vi dro fra stranden, vi måtte liksom følge med på solen for å gjette oss fram til hvor sent på ettermiddagen det var. Haha! Jeg anbefaler det virkelig, dette er faktisk første gang på lenge jeg klarer å koble 100% ut. Det som skjer i Norge kan jeg få en update på når jeg er hjemme igjen, nå kommer jeg til å fokusere helt på å koble ut fra det store internett resten av uken. Bortsett fra bloggen da, selvfølgelig ♥

7 kommentarer
    1. Har aldri brukt å ha med på stranda, kun om jeg vet det skal skje noe spennende som jeg vil få fotografert den dagen 🙂

    2. Hei:-) jeg har fulgt bloggen din en goood stund og syntes du skriver om mye interresant og tar opp artige temaer. Favorittinnleggene er om lille Zara! Kunne du tenkt deg å lage en video om henne? Fortelle litt om personligheten hennes, kanskje? Jeg har så lyst til å skaffe meg hund i nærmeste tid og vurderer en liten chihuahua:-) kos dere videre på ferie!

      1. Hei! Så moro å høre 😀 Ja, det kan jeg faktisk godt! Hun er verdens herligste, så det kan jeg få til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg