NOE MAN LÅSER I ET SKAP

Image and video hosting by TinyPic

God morgen girls ♥

I dag er det grått. Regnet har kommet tilbake, det er kaldt og trynet mitt kunne trengt en real makeover. Egentlig burde dette være en av de verste blåmandagene, men det er den ikke. Jeg er så glad! Påskeplanene var egentlig å være i Bergen hele uken, siden jeg reiser vekk uken etter påske igjen. Men, det virket så trist å være igjen her mens alle er hjemme hos familiene sine. Derfor bestemte jeg, Christoffer og Zara oss for å reise til Molde i morgen for å være der til søndag.

Da jeg flyttet fra Molde var jeg både lettet, fornøyd og trodde aldri at jeg kom til å glede meg til å komme tilbake. Men, det gjør jeg. Det kommer til å bli en superdeilig påskeferie, og det er jo ekstra stas at Christoffer får hilse på familien min også. Hihi!

Image and video hosting by TinyPic

Disse bildene er tatt i sommer, da jeg ser ut som noe man låser inne i et skap akkurat nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg