NOE JEG HAR SAVNET

MOLDE ♥

Å tenke på at jeg skal våkne opp til denne syke utsikten i over ti dager er helt fantastisk. Det er så deilig å være hjemme i Molde, og jeg tror ikke jeg skjønner selv hvor mye jeg trengte det. I dag tidlig våknet jeg syv av meg selv (irriterende når man vil sove ut), men det gjorde ingenting. Jeg tuslet inn på kjøkkenet, lagde meg en stor toast med ekstra ost og så på Dr. Phil fra sofaen. Her ligger jeg enda, og merker at hvilepulsen er på vei. De eneste planene jeg har i dag er å møte Eline i kveld, ellers har jeg ikke tenkt å stresse med noe. Bare late meg på sofaen, spise god mat, finne en serie å se på og ikke ha et fnugg av dårlig samvittighet for det. Hvorfor får man egentlig så dårlig samvittighet av å slappe av? Er det fordi vi lever i et prestisje-samfunn der man bare skal jobbejobbejobbe hele tiden? Jeg vet ikke. Og jeg bryr meg ikke spesielt mye akkurat nå.

Ville bare titte innom for å vise dere den fantastiske utsikten! Nå skal jeg trykke play på Dr.Phil igjen. Dagens episode er om en instakjendis som har blitt hacket. Så det  blir spennende å se om de finner den skyldige 😉 Haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg