NOE ALLE BURDE HA I HÅRET SITT

/annonselenker

Nå tenkte jeg å komme med en skikkelig anbefaling til dere! Det er nemlig ikke bare, bare å være håret til denne frøkna. Jeg farger det, føner det hver gang jeg dusjer, retter det, grer det 500 ganger om dagen og går mye med strikk. At håret ikke har falt av til nå er faktisk et mirakel (som jeg er veldig glad for). Siden håret mitt har en ganske usunn livsstil, må det litt til for å faktisk vedlikeholde både lengden og tykkelsen. Jeg sverger både til Haircare og min faste frisør på Digg Hair i Bergen, men likevel er ikke det “nok” for at tuppene ikke skal brekke og korte ned håret mitt.

ARMYJAKKE – WHYRED / GENSERHER

Noe ALLE burde ha på badet er en god hårolje. I løpet av årene har jeg prøvd det meste, både Biosilk, Moroccan Oil, Sprekenhus, Loreal oooosv. Veldig gode oljer, for all del! Men, ikke helt perfekte. Enten så syns jeg ikke de funker godt nok, eller så er de dødsbra men gjør håret mitt fett, og det er generelt alltid noe å sette fingeren på.

Den siste måneden har jeg brukt Capirona Hair Oil fra Luam, som spås til å bli den største konkurrenten til alles tidligere favoritt – Moroccan Oil. Jeg skjønner hvorfor! Personlig liker jeg Moroccan Oil utrolig godt, men jeg syns håret mitt blir alt for tungt og fett når jeg bruker den. Capirona sin olje er helt perfekt, iallfall til mitt hår. Den pleier godt, og etterlater håret lett og skikkelig smoooth. Jeg merker også at tuppene mine oppfører seg mye bedre enn de har gjort tidligere, for de har nemlig hatt en tendens til å knekke veldig fort.

Akkurat nå får du -100kr avslag på oljen hos Nelly! Tidligere kostet den 399, men nå får du den altså for 299kr. Flasken inneholder 100ml Capirona-olje, og siden du kun trenger en liten ert i håret hver dag holder denne flasken LENGE. Jeg har brukt den morgen og kveld i over en måned nå, og man ser såvidt at jeg har brukt noe i flasken. Med andre ord, mye for pengene – det liker vi!

DU FINNER CAPIRONA HAIR OIL TIL RABATTERT PRIS HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg