NO SHAME

ANNONSE – Affiliatelinker

Jeg har på meg bukse fra nakd HER, bluse fra nelly HER og veske fra nelly HER.

Hei fra Gardermoen! Jeg sitter på loungen å tar meg en øl, midt på lyse dagen. Som sagt så spiller ikke flytider noen rolle for meg, et glass eller to skal ned før jeg setter meg i en blikkboks som flyr flere hundre (tusen?) meter over bakken. Det er ikke fordi jeg er redd for å fly, heller tvert i mot. Jeg syns det bare er så jævlig kjedelig!

Et par snapshots jeg knipset på doen. No shame 8) Før jeg dro fra leiligheten i sta sa Karen at det så ut som om jeg skulle rett på byen. Det sa jeg var helt greit. Jeg liker å pynte meg! Flyet går ikke før om et par timer, men jeg kom ekstra tidlig så jeg kunne sitte å jobbe litt. Å ha “hjemmekontor” er den største løgnen jeg fortsetter å tro på selv. Ved mindre å ha hjemmekontor betyr å rydde i klesskapet, vaske klær, lage mat, se på serier og generelt gjøre alt annet enn å faktisk jobbe.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg