No plans

God morgen, eller kanskje det er god dag? Jeg ligger ENDA i sengen, haha! Har vært våken i mange timer allerede, men jeg kommer meg liksom ikke vekk fra macen og inn i dusjen. For en blåmandag. Været ute er heller ikke på topp, så da blir jeg også slapp i formen. Burde egentlig vært i byen for lenge siden for å handle inn til avreise på onsdag, men det utsetter jeg til i morgen tror jeg. Akkurat nå vil jeg heller ligge å glo litt på tvserier. Mihi. 
Trøttetrynet Zara.
Det er sååå herlig å våkne opp til denne frøknen! Hun er seriøst tidenes B-hund, og ligger enda å sover som en stein. Makan altså!

I dag har jeg egentlig ingen spennende planer, noe som er både deilig og kjipt.. Om ikke så alt for lenge kommer Glenn tilbake igjen fra kurs også, og jeg gleeeder meg til å være litt sosial!! Hva er deres planer i dag? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg