NO JEANS ALLOWED!

(Inneholder annonselenker)

Søndager er den dagen i uken jeg går forbi jeansene mine mens jeg ler. Litt sånn “haha, dere skal jeg iallefall ikke bruke i dag!”. Alle plagg man ikke kan gå spagaten i grunnet manglende stretch er utelukkende. Det har vært en lang og travel uke med lite søvn, så i dag har jeg sjekket inn på sofaen å omringet meg selv med pizza, cola zero og serier på skjermen. Ah, søndager ass ♥ Trenger all energien jeg kan få, for i morgen skal jeg være fit for fight igjen! Har faktisk meldt meg på en gruppetime på sats også, herregud lurer på hvordan det går. Kondisen min er helt krise om dagen! Under har dere min søndagsuniform, elsker dette settet fra nelly!

IMG_3082-2IMG_3280-2IMG_3088-2IMG_3196-2IMG_3159-2IMG_3099-2Lue – Samsøe Samsøe HER / GenserHER / BukseHER / Sko – M.A.M.B

Kanskje jeg skal starte en søndagsbutikk som heter no jeans allowed og bare selger søndagsklær. Hadde det vært noe kanskje? Ville du shoppet der? 😀

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg