NO E I HÆME

Åh, da var man tilbake i fyllenervenes by – nærmere bestemt Molde! Her går ingenting stille forbi, og man må bare bite tenna sammen en klein søndag å håpe på at man oppførste seg fint. Woh, digg å være hjemme! Hos mamsen er det oppussing på kjøkkenet som gjelder, så her er det totalt kaos. Ting begynner heldigvis å ta form, så når jeg kommer hjem til jul er det sikkert superfint her!  Uansett da. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem i dag tidlig var å slenge på meg første og beste hettegenser – for det er dresscoden her i Molde. Husker da jeg bodde her så brukte jeg bare treningstights, fleecegensere og joggesko. Helt fantastisk, og utrolig deilig å komme hjem til! Nå skal jeg være stygg og slapp hele helgen, med unntak av lørdag da jeg skal på fææst. Glenn og Kristian kommer også i helgen, så det kommer til å bli megagøy. Jeg gleder meg sånn!!! Det er så moro å være hjemme med gode venner, får ikke sagt det nok.
Lue – FWSS // Genser – BikBok // Vest – Wonderland I kveld skal jeg til en venninne som heter Torild for å catche up, og det blir veldig koselig. Vi skal sikkert råne litt også. Det gjør vi alltid når jeg er hjemme. Åh, jeg er så harry <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg