NO ATTITUDE, NO REVOLUTION

Det er veldig mange som spør om kjæresten min, og jeg har egentlig valgt å holde litt tilbake på hva jeg deler. Nå tenkte jeg likevel å skrive et lite innlegg om hva han driver med 🙂

Christoffer, sammen med hans kompanjong Vasko har startet sitt eget klesmerke som heter Another Kind of Denim. De har begge jobbet i klesbransjen i mange år, og jeg har nok aldri møtt så kreative og dedikerte mennesker. Plaggene er så ufattelig kule, og jeg føler nok ekstra på hvor stas det er siden jeg vet hvor mye tid og engasjement som er lagt bak hver eneste style.

Image and video hosting by TinyPic

-NO attitude, NO revolution!-

Image and video hosting by TinyPic

I dag ble jeg med Christoffer på jobb, og sitter på deres showroom og jobber med mitt. De har showroom rett over bryggen i Bergen, på andre siden av Nama sushi til de som vet hvor det ligger. Det er virkelig så utrolig kult her nede, og det feteste av alt er at de har fikset hele showroomet fra scratch selv! Her har de både et utvalg av plaggene de har designet, samt kontor de jobber på.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Under har dere et utvalg av skjorten “the library”, som er min personlige favoritt. Another Kind of Denim, eller AKD er egentlig et herrebrand, men jeg har vel egentlig stjelt denne skjorten fra Christoffer siden jeg syns den passer minst like bra til meg. Haha! Den finnes både i hvit og svart 🙂

Image and video hosting by TinyPic

Jeg må virkelig si at jeg er utrolig stolt av både Christoffer og Vasko. Det er ikke hvem som helst som klarer ikke å realisere drømmen sin på måten de har gjort. Det er skummelt å starte for seg selv, og det er absolutt ikke lett å starte fra bunn. Det tar lang tid, og jeg vet det har vært noen humper på veien. Likevel står de på som bare pokker, og gir ikke opp selv om det av og til er noen utfordringer som gründer. Virkelig inspirerende for meg, og det burde være inspirerende for alle som vet de har en gründer i magen. Om du legger i nok innsats er virkelig alt mulig!
Image and video hosting by TinyPic

Som sagt har de showroom på bryggen i Bergen. Det er bare å legge igjen en kommentar her om du ønsker å komme innom for å se på klærene. Her har de alt fra skjorter, tee´s, dresser og jeans. Perfekt gave til kjæresten eller en annen herremann i livet ditt 🙂

Om du ikke bor i Bergen kan du sjekke ut nettbutikken deres her, eller adde de på instagram under “anotherkindofdenim” for flere inspirerende bilder!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg