NIPPLESLIPP PÅ STRANDEN

Reise i samarbeid med EF Språkkurs

Haha, jeg kan ikke tro jeg gikk rundt slik på stranden for et par dager siden.. Jeg fant det dessverre (eller kanskje man skal si heldigvis?) ikke ut før i går kveld, da jeg la inn disse bildene på macen.

Image and video hosting by TinyPic

Som dere ser på bildet over er det litt blurry på min venstre pupp. Grunnen: nipplen min stakk ut av et hull i bikinien, så jeg prøvde å redigere den vekk. Jeg suger i photoshop, og måtte derfor ty til andre metoder for å skjule min lille brystvorte. Airbrush over den cirka hundre ganger ble løsningen min. Absolutt den mest diskre løsningen, men det er da bedre enn ingenting? HAHA jeg ler meg seriøst ihjel!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Av diverse årsaker har jeg fått mye større pupper de siste månedene. Jeg tror det er fordi jeg har byttet p-piller, og sikkert fordi jeg ikke trener like mye cardio som før. Nei, jeg har ikke tatt silikon, men plutselig fikk denne frøkna en mye større håndfull enn tidligere. Tydeligvis for store for denne bikinien!

Image and video hosting by TinyPic

Me and Minea ♥

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I dag skal vi faktisk tilbake til stranden! Selv om venninnen min Sara har bodd i Spania en stund har hun aldri vært i Barcelona. Egentlig helt perfekt, for da kan vi oppleve alt byen har å by på sammen. Det er forresten strålende vær i dag, så med en gang jeg har kastet i meg litt frokost setter vi kursen mot hvit sand og saltvann. Vi snakkes senere!

Minner om at du kan få helt opp til 10.000kr rabatt på din drømmereise om du ønsker å dra med EF Språkkurs! Bruk koden “JULIAEF” ved bestilling. Minner også om at søknadsfristen er 15.april ♥ 
Les mer om hva EF har å tilby HER! 

 

14 kommentarer
    1. Ser du skriver at du har byttet p-piller. Hvorfor går på p-piller igjen? Sluttet du ikke pga hormoner osv og begynte på sånn temperaturmålingsgreier? Og det var 100%trygt? Har selv vurdert å begynne på det, så derfor lurer jeg på hvorfor du sluttet 🙂

      1. Jeg startet på p-piller igjen (eller mikropiller) siden jeg ofte glemte å måle temperaturen på morgenen, noe man må gjøre. Det er mer unøyaktig om man måler på ettermiddagen! Siden jeg glemte det følte jeg det ble bedre med p-piller som man kan ta hele dagen. Jeg likte utrolig godt natural cycles, men jeg måtte bare innse at jeg er et surrehode på morgenen dessverre.. Vil nok anbefale det kontra p-piller om du er litt flinkere på rutiner enn meg 😀 Haha!

    2. Hei Julia! Hva er grunnen til at du nå har begynt med p-piller igjen, i stedet for å bruke Natural Cycle?

      Hilsen Ia

      1. Hei 😀 Jeg startet med p-piller igjen fordi jeg etterhvert glemte å måle temperaturen min om morgenen. Det er jo veldig viktig å gjøre det når du står opp, og ikke senere på dagen. Selv om jeg var veldig fornøyd med Natural Cycles syns jeg det ble enklere med p-pillen etterhvert da jeg kan ta den hele dagen om jeg glemmer den på morgen 🙂

    3. Hei Julia. Har du noen gang vurdert silikon. Og hva er dine synspunkter rundt dette? Synes det er kult at du er en av få bloggere som er naturlig.

      1. Hei! Akkurat nå er jeg nok egentlig ganske fornøyd med størrelsen så silikon er ikke et tema for meg, men man vet jo aldri hvordan man ser ut om 10 eller 15 år, eller hvordan man tenker da. Men per dags dato er det ikke en vurderingssak for meg- nei 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg