NINJA ELLER PINGLE?

ANNONSE – Affiliate til nelly

GENSERHER (på salg!) / TIGHTSHER

Helluuu ♥ For en dag jeg har hatt. Startet dagen med en ulende alarm klokken fem, i det jeg forbannet meg selv over å ha booket den første gruppetimen på sats. Om jeg skulle trent alene hadde jeg lett sovet et par timer til, men siden jeg hadde avtale med mamma som er i Oslo var det bare å slenge på seg treningstightsen å komme seg ut. Nøkkelen til å trene tidlig, eller å trene generelt er ofte å bare lage en avtale med andre. Da kan man liksom ikke droppe ut!

Nå har heldigvis alle drittkommentarende roet seg ned, og jeg kan gå rundt på gata uten å føle at alle vil banke meg. Har sett for meg det scenarioet såååå mange ganger. I mitt hode vil jeg jo bare være helt ninja tilbake, og vise at ingen kødder med meg. Men, sannheten er vel at jeg hadde vært tidenes pingle og begynt å grine i stedet. Så plis, ikke bank meg på åpen gate folkens. Hihihihi.

Ellers har jeg en veldig fin dag! Møtte som sagt mamma tidlig for trening, etterfulgt av en stor frokost på hotellet hun bor på. Nå har jeg satt meg på Baker Hansen for å jobbe i et par timer, før jeg skal svinge meg ned i sminkepungen å gjøre meg klar for drinks og middag i kveld. Ikke verst for en onsdag?!

5 kommentarer
    1. Det at folk sier seg kritiske til dine offentlige ytringer er drittkommentarer?
      Please…
      Ta på deg voksenbuksene og se at du dreit deg ut og voks på det.
      Kritikk er ikke alltid hårsårhet.
      Kritikk er heller ikke alltid drittslenging.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg