NIKKI BEACH, DUBAI

Det er ikke til å stikke under en stol at beach clubene i Dubai er helt sjukehus. Another day, another beach club – som jeg skrev på det éne instabildet mitt. Det kunne ikke vært mer sant! Jeg holder på å skrive en Dubai-Guide til dere, der jeg forteller hvilken dag man skal dra på hvilken beach club. Det er vel og merke om du er keen på litt strandfest på dagtid. Forklarer mer i eget innlegg!

Nikki Beach er kanskje min favoritt av alle jeg har vært på. Både atmosfæren, og selve viben. Det er SÅ fint her. Pluss en bloggers største drøm for bilder 😉 På søndager har de også en helt sinnssykt bra brunsj der. Var ikke på den i år, men i fjor husker jeg vi koste oss masse med alt mulig av digg mat, pluss free flow of rosé wine. 10hihi.

Skulle egentlig poste et bilde av alle jentene også, men de var så stygge (av meg) at de heller får komme i neste “bildene som ikke kom på bloggen”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg