Nightynight

God kveld! Denne søndagen har gått sin gang, og helgen er nå historie. Som vanlig kommer det ingenting nyttig ut av den siste dagen i uken, og denne var inget unntak. Vi dro de fyllesyke stumpene våre på fastfood-jakt i dag tidlig, og endte opp i sofaen med film i kveld. Slo også ut sofaen, så her har vi virkelig kost oss! Utrolig deilig igrunn, selvom jeg merker det skal bli digg å komme igang med en ny uke i morgen. På onsdag reiser jeg jo til Gran Canaria, så i morgen skal jeg faktisk pakke! Har aldri pakket i så god tid før en sydentur før, men tenkte faktisk å planlegge litt denne gangen. Greit å ha ferdigkomponerte antrekk 🙂 Andrea kommer for å hjelpe meg. Greit å være to om det!

Nå merker jeg at kroppen er sliten, så nå blir det nok natta snart. Skal bare tvinge Glenn til å se en episode med True Blood sammen med meg først. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg