NIGHT OF THE BON FIRE

IMG_1903

Disse jentene her altså.. Før jeg reiste til Marokko var jeg naturligvis litt nervøs på hvordan det kom til å gå. Vi var seks egentlig helt ukjente jenter som skulle bo sammen på et rom i en uke. Jeg kjente såvidt Ane og Marie fra før, mens de andre hadde jeg aldri hilst på engang. Om man ikke hadde kommet så godt overens hadde det jo blitt en megakjip uke. Heldigvis (heldigvis!!) gikk vi helt fantastisk sammen. Alle var så åpen, positive og inspirerende. Jeg tror virkelig ikke vi kunne vært mer heldig med gruppen som en helhet, og det er jeg veldig glad for ♥ Nå har jeg fått meg nye venner i både Stockholm og København, og gjett om jeg gleder meg til å komme på besøk!

IMG_1879

2 kommentarer
    1. Hei 🙂 Lurte bare på om når hun du tar teosyal hos kommer til Bergen igjen, eller eventuelt hvor du tar det når hun ikke kan, Bor i Bergen selv og har veldig lyst å ta teosyal, men er svært dårlig med anbefalinger ute å går og er så redd for å ta det hos noen som er uefaren og at det blir kjempe stygt resultat.. Håper på svar 🙂 🙂 klem til deg

      1. Hei! 😀 Hun kommer den 12. til TL Salongene Laguneparken! Ring 55010194 for å bestille time <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg