NI KJOLEFAVORITTER

ANNONSE – Affiliatelinker

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

Så fort oktober bikker mot november er det som om paljetter fester seg på øynene mine, og alt jeg ser er glitterkjoler i alle fasonger og varianter. Jeg er en person som drikker julebrus fra dagen den kommer i butikken, og mener at jul er en årstid og ikke en høytid.

Nelly har alltid de fineste jule og nyttårskjolene. Enkelt og greit. I år, som i fjor, og årene før der igjen er nettbutikken stappet av nyheter som passer enhver smak. Over har dere mine ni favoritter. Har faktisk klikket hjem syv av de allerede, HEHE. Man skal ikke bare pynte seg til julaften. Man har alle festene i forkant, romjulen, julebord, nyttårsaften – listen fortsetter. Det er liksom ikke innafor å kle seg i paljetter midt i august, så det gjelder å benytte muligheten mens man kan. Det skal iallfall jeg 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg