NEWLYWED OR NEARLY DEAD

Sunday morning, hating my life…. Hahaaaaa tulla. Teit spøk, men det er som regel sånn på søndager – spesielt etter en fuktig kveld? I går ble sånn halvfuktig. Middag og vin hos Jonas sammen med gode venner, litt klubbing, ikke for drita, perfekt lørdagskveld!

Dette bildet fant jeg faktisk helt tilfeldig, og er tatt da vi var på cruise med Royal Caribbean. Meg og Glenn hadde kjøpt all inclusive drikkepakke, og den skulle seff utnyttes til det fulle. Vi drakk fra vi sto opp til vi gikk og la oss, og det var vel kanskje da min kjærlighet for dagsfylla startet. Haha neida, nå ser jeg for meg en bekymret mamma lese dette. Får vel snart en sms der hun skriver at jeg ikke burde dele sånt på bloggen. Men dere skjønner vel den tullete undertonen? Uansett! Bildet er tatt etter en skikkelig lang dag med masse aperol spritz, og da vi var innom lugaren vår for å skifte til middag tok jeg meg en bitteliten lur mens Glenn var i dusjen. Blir seriøst heeelt varm i kroppen av å tenke på den turen. En av de beste feriene jeg har hatt noen sinne! Å dra på cruise høres kanskje veldig newlywed or nearly dead for mange, men jeg er så glad for samarbeidet vi hadde med Royal Caribbean. Jeg elsker cruise, og planlegger å dra på det igjen veeeeeldig snart. Eller ikke veldig snart, men så snart det lar seg gjøre 😀

2 kommentarer
    1. Hei Julia!

      Det hørtes ut som en kjempefin lørdagskveld, alltid gøy å bruke helgen med venner og kjæreste, og ekstra stas med vin!

      Håper du får en fin søndag videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg