new york yankee

God kveld! Nå har vi nettopp spist middag med familien, siden lillebror har bursdag i dag. Tenk, nå er han 18 år, og han har til og med fått lappen! Syns tiden går så innmarri fort. Plutselig sitter vi der med puppa på knærne og knærne på tærne hele gjengen.. Selvom jeg er kjempemett, skal jeg straks avgårde til mitt andre måltid. GUD, noen må stoppe meg! Denne fredagen kommer til å bli like ille som sist, da jeg spiste meg mer eller mindre til tårer. Skal til en venninne på nacho-kveld, noe jeg selvfølgelig ikke kan takke nei til. Jeg elsker nachos, og jeg elsker fredagskvelder generelt.. Har på meg min nye superdeilige genser ikveld forresten, bare for å ta diskusjonen over på noe annet enn mat. Den kjøpte jeg HER. Når jeg skulle inn for å kopiere linken til dere, så jeg at de har salg på den! Tror det er fordi det er kvinnedag i dag, så den er nok på fullpris igjen i morgen om jeg ikke tar helt feil. Huff. Håret til alle kanter, og sminken har “holdt” seg siden klokken seks i dag tidlig.. Nå er det fredag, så jeg bryr meg egentlig ikke sånn kjempehardt om det. Haha! Håper alle får en fin og matfyllt fredag forresten <3  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg