NEW YORK NEXT!

JAKKEHER / JOGGIS  – HER / SKOHER / KOFFERTHER / PASSHOLDERHER

HELLOOOO! 😀 Syns det er helt ubegripelig at meg og Ingeborg plutselig sitter i København, og skal straks reise videre til New York. De siste månedene har vært så hektiske, at jeg har helt glemt å glede meg til turen. Haha! Plutselig skulle vi dra, liksom. Nå sitter vi på SAS Loungen, har nettopp spist frokost og skålt med et glass prosecco. Er jo trossalt ferie. Jeg og Ingeborg flyr sammen, men i New York venter det en hel jentegjeng på oss som er klar for tidenes helg. Oppdaterer med når vi er fremme! ♥ I mellomtiden er jeg aktiv på storyes, både på insta og snap.

4 kommentarer
    1. Kos deg masse i verdens beste by! 🙂
      Det går forresten direkte fly fra Bergen til nyc en gang i uken. Et lite tips så du unngår mellomlandinger neste gang. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg