NEW WATCH!

(annonselenke)

Image and video hosting by TinyPic

Sånn egentlig foretrekker jeg gull på smykker, klokker og armbånd. Noe som er utrolig upraktisk da alt jeg har av vesker har sølvdetaljer. Jeg bestemte meg derfor for å skaffe en sølvklokke, siden jeg på mirakuløst vis har mistet den forrige jeg hadde fra MJ. Jeg har lenge tenkt å gå til innkjøp i en klokke fra Triwa, og nå har jeg endelig gjort det! Åh, den er så fin ♥ Helt enkel og stilren, noe som at jeg kan ha den lenge uten å bli lei med en gang. Du finner klokken her ♥

Image and video hosting by TinyPic

Her har dere dagens lunsj også. Superdeilig å være tilbake i Bergen for noen uker! I går handlet vi inn til kjøleskapet, masse sunn og deilig mat. Det er helt sykt, men jeg har faktisk savnet knekkebrødene, den magre kesamen og avocadoen. Enda godt jeg har sansen for sunn mat også, og ikke bare McD og Burger King, haha!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

– Triwa silver watch here
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg