NEW SHOES

Heisann! I dag er det overskyet her nede, så vi har ikke gjort stort annet enn å slappe av og spist lunsj på hotellet. Perfekt annledning til å vise dere de nye skoene mine, som jeg kjøpte rett før jeg dro til Gran Canaria! De er utrolig gode å gå i. Har brukt de hver dag vi har vært ute på byen her nede, og får ikke vondt i bena i det hele tatt. Var litt skeptisk før jeg kjøpte de, siden de er veldig høye. Men det er på en måte en myk pute i sålen, så de er som en drøm å danse rundt i!  



FIne, ikke sant? 😀 De har jeg kjøpt på nelly.com HER. De finnes også i svart HER og beige HER <3 De er forresten på 50% nå, så de koster bare 200 kroner!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg