NEW SEQUIN SKIRT!

Er det flere enn meg som stresser seg ihjel når det kommer til å finne nok kjoler og skjørt til julen? Jeg må jo ha to julebordskjoler, flere til å dra ut på byen i romjulen, kjole til julaften og nyttårskjole. Æææh, jeg skulle begynt å tenkt på dette mye før!! Haha. Heldigvis har jeg sikret meg en nydelig skatt som jeg gleder meg ihjel til å bruke i julen. Skjørtet er SÅ lekkert til for eksempel en hvit topp eller bluse. Åh, im in love! Det er så deilig at hele skjørtet nesten er som en strikk, og er skikkelig elastisk. Da slipper jeg å få kramper om jeg skal spise julemat for eksempel. Hihi.


Er det ikke FINT? 😀 Det fås kjøpt HER! Det går forresten an å kjøpe skjørtet, å betale først i februar! Det er litt deilig, så slipper man å blakke seg helt på julekjoler osv før jul. Man skal jo ha penger til julegaver også! Hihi 🙂 Skryt til flinke Annette og nevernaked som har designet dette skjørtet selv!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg