NEW PRIMEBOOTS

Ah, beklager sen oppdatering her! Som sagt feiret vi bursdagen til Isabel i går, og det ble egentlig ganske sent. Eller, jeg kom jo hjem fra byen kanskje halv to eller noe, men da jeg kom hjem bestemte jeg meg tydeligvis for å ha seriemaraton og matlaging, før jeg sovnet i fem tiden. Skjønte greit lite da jeg våknet på sofaen i dag tidlig med smuler rundt munnen og en flaske pepsi max i hånda. Herlighet så mye jeg hadde gitt for å kunne avlyse alle dagens planer og bare dra meg på sofaen resten av dagen, men det kan jeg jo ikke..

Èn ting som er helt sikkert er at jeg skal bruke mine nye primeboots i dag! Kjøpte de på Høyer, og de var på hele 70% avslag. Jeg sto bare å måpte når jeg så det, og måtte spørre hun i kassen sikkert ti ganger om “det virkelig var sant at de var på salg”, haha! Det var virkelig et bra skokupp 😀 Jeg har jo også de svarte med gullglidelås bak (finnes her), men nå kan jeg variere litt! De har masse forskjellige modeller på nelly forresten, se hele utvalget her. (annonselenke)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva syns du om bootsene? Et bra kupp eller hva? 😀

9 kommentarer
    1. Nice! Absolute et bra kupp! 70% er jo heaven.. hehe. kjøpte meg nye sko i dag selv. små gleder 🙂

    2. Foooor et kupp! Synd jeg ikke bor i Bergen, da hadde jeg løpt til Høyer og vært der når de åpnet i dag! Dødspene!
      Men jeg lurer litt på hvor du har kjøpt vasen din jeg? Den var også veldig pen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg