NEW IN – OUTFIT EDITION

I samarbeid med NA-KD
Helloo, og god natt kan man vel kanskje si! Dagene i Molde er nesten travlere i Bergen, for her skal man jo rekke å hilse på alle under den korte tiden man er hjemme. Igjen, det er fantastisk å være her. Sånn, nå skal jeg slutte å skrive det flere ganger. Haha!
Jeg har fått endel nye plagg fra NA-KD.COM i det siste, og flere har spurt både om jakkene under + chokeren som har vært en stor hit. Altså, den chokeren er jo virkelig bare magisk. Den gjør ethvert antrekk superlekkert, og jeg anbefaler å sikre dere en sånn før nyttårsaften! I dette innlegget tenkte jeg å vise frem mine absolutte favoritter, og naturligvis gi dere en aldri så liten rabattkode som du kan bruke om du ønsker å klikke hjem noe til romjulen ♥

IMG_8460

IMG_8409

LEO JAKKE HER

AAAAH denne er så kul! Jeg liker godt at den er så mørk, slik at leoparden ikke blir alt for dominant. En veldig rar setning, men du skjønner hva jeg mener? Hihi. Både snittet og fasongen på jakken gjorde at jeg falt pladask, og jeg har brukt den endel de siste ukene. Over er fra reiseantrekket mitt da vi var i Stockholm sist. Hadde forsåvidt på meg nøyaktig samme antrekk da jeg fløy til Molde i går, hehe.

PC177648-2

DIAMANT CHOKER HER

Her har vi chokeren vettu. Er den ikke fantastisk så vet ikke jeg! Fikk så mange komplementer for den på lørdag, og flere har også spurt etter den i kommentarfeltet. Linken finner du over. Som sagt et perfekt alternativ til den lille sorte ♥

IMG_8993IMG_8930

LANG KÅPE HER

Egentlig bruker jeg å style en slik kåpe med et litt mer klassisk antrekk og boots, men jeg likte denne looken så godt! Utrolig avslappet og kult, uten at det ble for slaskete. Kåpen har jeg vel og merke bruke hver enste gang jeg har vært på byen de siste ukene. Den holder godt på varmen, og det er superdeilig at den er så lang om jeg vil gå med bare bein på byen, noe som varmer veldig.

IMG_8647IMG_8612

FLUFFY FAUXE FUR HER

Nå sparte jeg kanskje det beste til slutt? 😉 Hmmm, jeg tror det altså. Jeg trodde aldri jeg kom til å gå til innkjøp av en babyrosa pels, men denne syns jeg er skikkelig kul! Den ble liksom ikke for sukkersøt og bimbo, om du skjønner? Det er iallfall min mening, og jeg elsker den. God og varm er den også. De har den også i armygrønn HER  ♥
Så sist, men ikke minst – RABATTKODEN!

Om du bruker koden “JULIA20” i kassen får du -20% på HELE din ordre fra NA-KD.COM.

De har både kjente merkevarer som By Malene Birger, Calvin Klein, Dagmar, Dry Lake, Filippa K osv – pluss sitt eget merke NA-KD med en haug nydelige produkter 😀 Koden gjelder bare i tre dager, så her er det lurt å sikre seg plagg til nyttårsaften!

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg