NEW IN, NYE HØSTKLÆR!

KJOLEHER / HEELSHER

HVOR kul er ikke denne kjolen? Da jeg så den på modellen på Nelly tenkte jeg ikke at den skulle være så fin! Virkelig en ny favoritt som jeg gleder meg til å bruke neste gang anledningen passer seg 😀 Heelsene er også favoritter, har hatt de en måneds tid nå og de sitter som et skudd på foten!

LANG PELSJAKKEHER / LAKKTIGHTSHER / BOOTSHER

Denne jakken. Wow. Så kul, spesiell og fin. Elsket den sammen med lakktighsten og disse bootsene. Et perfekt hverdagsantrekk som er alt annet enn kjedelig!

STRIKKET GENSERHER

Hva syns dere egentlig om den fargen til meg? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg kler den eller ikke. Ingeborg sa den var nice, og den vokser mer og mer på meg. Ikke rart jeg er usikker, siden jeg omtrent bare går med svart. Haha! Men passformen er uansett amazing 😀

ULLKÅPEHER / DRESSBUKSEHER / SNEAKERSHER

Denne kåpen har jeg allerede brukt tre ganger den siste uken, så den har vel blitt en favoritt uten at jeg har merket det. Haha! Passer til absolutt alt ♥

BOBLEJAKKE/PARKASHER

Jeg har fått helt dilla på lange boblejakker i år, og denne her er et virkelig kupp. Så god å varm, og ikke minst (jævlig) kul. Alt for varm til å gå med akkurat nå siden det er 21 grader i Bergen i dag, så jeg gleder meg faktisk litt til vinteren kommer. Om det er lov å si?

VELVET HOODIEHER

Jeg elsker hoodies, og jeg elsker velvet – en perfekt kombinasjon. Denne er også såpass lang at jeg kan bruke den som kjole om jeg vil stæsje den opp litt med heels.

VELVET BLAZERHER / VELVET BUKSEHER / HEELSHER

Velvet for alltid ♥♥♥ Neida, men jooooda. Er litt hekta på det om dagen. Denne dressen her…. OMG som jeg elsker den! Dessuten føles det ut som om jeg har på meg joggisen, fordi den er så myk og behagelig. Noe helt annerledes enn dressen jeg har fra Filippa K, der det strammer både her og der 😉

SHEARLING JAKKEHER / RØD MESH BODYHER / SKINNBUKSEHER

Denne jakken er sykt kul, men det kommer ikke så godt fram på dette bildet dessverre. Mesh-bodyen har jeg i svart fra før (elsker den såklart), så måtte ha den i rød og. Men det er nok skinnbuksene som er den store vinneren i dette antrekket, for den bruker jeg HELE tiden. Sitter som et skudd, ser fin ut og passer både til hverdags og fest!

CROPPED GENSERHER / LAKKTIGHTSHER / BOOTSHER

Et veldig typisk Julia-antrekk egentlig. Høye bukser og en cropped genser. Så kult, men samtidig veldig casual! 😀

Husk at du nå kan få opptil -25% rabatt på ditt kjøp med koden “falldeal” ! 😀

12 kommentarer
    1. Så mye fint! 😀 Synes du kler den beige fargen veldig godt, ikke så hard mot ansiktet som sort feks! 🙂 Du har så fin hud, hva er hudpleierutinen din, og har du noen gang slitt med uren hud?
      Ha en fin dag <3

      1. Ååå så søt du er, tusen takk! <3 Jeg skal faktisk skrive et innlegg om det veldig snart! Men tar Green Peel hos Beauty London ca en gang i måneden, pluss produkter fra Sanc Soucis, Elde og et annet merke 🙂

    2. Hei, jeg er litt større enn deg. Lurte på hvordan du syns den lakk tightsen satt? Satt den akkurat på deg og jeg burde gå opp til M eller har du litt å gå på i den?:)

      1. Jeg har en liquid lipstick fra Mac! 😀 Navnet er “Burnt Spice” om jeg ikke husker helt feil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg