NEW LOVES

(annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic

– By Malene Birger –

(Du finner skoene på nelly i svart her og hvit her)

Ny uke, nye muligheter er definitivt et slagord jeg kommer til å leve etter denne uken! Både for bloggen, trening og mat. Forrige uke var utrolig gøy, som hvert år på moldejazz. Men herregud, har jeg virkelig blitt så gammel? For et par år siden kunne jeg dra på byen hver eneste dag en uke i strekk uten stress, mens nå hadde jeg store problemer allerede på dag nummer to! Det er ingen tvil om at fyllesyken blir verre med årene altså, haha. Heldigvis er det lenge til jeg skal på en slik festuke igjen 🙂

Se så fine sko jeg nettopp har kjøpt meg forresten! Jeg fant disse på Høyer i Molde og var solgt med en gang. Det er lenge siden jeg har vært så fornøyde med et par sneakers, men disse måtte jeg bare ha ♥ Jeg så faktisk på de i hvit på nelly bare for en uke siden, men det ble aldri til at jeg kjøpte de. You like?

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ellers så er jeg enda i Molde og blir her til onsdags morgen. Akkurat nå sitter jeg og Christoffer enda i sengen, jeg blogger mens han ser på en episode av Friends. Vi titter ut av vinduet hvert femte minutt for å sjekke om det blir sol slik at vi kan dra på stranden. Det har seg nemlig slik at akkurat nå så ser det ut til å bli superfint vær i dag, mens på yr.no er det meldt regn. What to do?? Haha! Vi får bare vente litt til. Jeg er iallfall keen på å sole meg litt i dag, vel og merke med solkrem denne gangen 😀

4 kommentarer
    1. Ett spørsmål om noe helt annet, hvilke produkter bruker du for å holde hårfargen din så frisk og fin? Jeg føler mitt falmer fort og blir fort gustent. Så hadde satt utrolig stor pris på svar:)

      1. Hei! 🙂 Jeg bruker egentlig bare normal shampo/balsam, men jeg bruker blåsjampo fra Fudge for å fjerne gultoner! Den er veldig drøy og god, så anbefales 🙂

          1. Bare hyggelig, håper du blir fornøyd med den! 🙂 Tusen takk, håper du får en fin kveld! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg