NEW LASHES

Heihei! Som sagt tidligere var jeg på Karl Johan Hudpleie for et par dager siden å la vippeextensions. Jeg har hatt så lyst til å gjøre dette sååå lenge, siden jeg tidligere har brukt falske øyevipper hver eneste dag. Jeg er rett og slett avhengig av å ha lange vipper! Fant ut at etter lang tid med av og påklistring av de falske vippene, var det på tide å gjøre det permanent. Jeg dro derfor til superflinke Katarzyna, og hun la nye vipper på meg. 

Seee forskjellen da! Jeg som er naturlig blond har jo virkelig verken øyenvipper eller øyenbryn, så forskjellen ble utrolig stor. På det øverste bildet hadde jeg tegnet på øyenbryn, men Katarzyna fant ut at hun like så greit skulle farge og forme brynene mine. Nå slipper jeg verken å bruke falske øyenvipper eller øyenbrynspenn lenger, og jeg er sååå glad!! Det eneste jeg trenger å gjøre på morgenen nå er å legge på foundation, så er jeg fiks ferdig 😀 Så utrolig deilig! Jeg er så fornøyd med resultatet at jeg ikke kan få sagt det nok. Tror ikke dere helt skjønner hvor utrolig deilig det er, siden jeg er jo vandt med å bruke lang tid til å legge på falske øyenvipper hver eneste dag..

Om dere ønsker å lese mer om vippeextensions, så klikk dere inn HER. For booking av time, klikk HER.

Hva syns dere om resultatet? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg