NEW JACKET

Er det bare i Oslo det er bitkaldt på kveldene nå eller? Det er så sykt stor kontrast på dag og natt at det nesten er skremmende! Nå er høsten her for fullt dere, og jeg må egentlig si at jeg liker det litt. Nå kan man finne fram de freshe høstjakkene og pakke seg inn i store skjeft. ME LIKE! I den annledning har jeg kjøpt meg en ny høstjakke. Har flere jakker i slikt mønster fra før, men de går liksom ikke over rumpa slik som denne gjør. Jeg har hørt at man får et ekstra fettlag på de kroppsdelene som er utsatt for kulden på vinteren, og det vil jeg jo ikke. Hørtes helt sykt dum ut nå, det er jeg klar over. For jeg er faktisk ikke sikker på om det er sant eller ikke. Noen som vet? 

Den har jeg kjøpt HER til bare 499,-. Syns det absolutt ikke er ille for en så fin og deilig høstjakke! Hva syns dere? 😀 Den er fra boozt, og det tok bare to dager fra jeg bestilte den til den var på døren. Det må jeg si er nydelig service! Jeg har den i str S 🙂  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg