NEW JACKET

IMG_2163-2

IN LOVE WITH MY NEW JACKET

Helloo ♥ Her sitter det en småsyk Julia i sofaen å oppdaterer. Da jeg våknet i dag tidlig merket jeg at ikke formen var helt som den skulle. Halsen var tett, hodet tregt og jeg frøs hele tiden. Grunnen til at jeg ble syk tenkte jeg ikke over særlig lenge, for jeg vet nøyaktig hvem som har smittet meg… På søndag drakk jeg nemlig av pepsi maxen til Cathrine, og selv om hun sa “husk at jeg er syk!”, svarte jeg bare at jeg aldri ble syk. Jeg glemte visst å banke i bordet, for nå sitter jeg her og er pottetett overalt. Haha!
Jeg har derfor brukt hele ettermiddagen på sofaen og KUWT på skjermen. Nå har jeg nettopp kommet ut av dusjen og sitter her med ansiktsmaske, og jeg tror faktisk jeg føler meg bedre allerede! Om jeg legger meg tidlig er jeg nok helt frisk til i morgen. Jeg krysser iallfall fingrene 🙂

IMG_1973-2IMG_1989-2

IMG_2144-2IMG_2005-2

IMG_2067-2IMG_2022-2

Jakke – Samsøe HER / Genser – Tiger HER / BukseHER / SkoHER

Her ser dere jakken jeg mer eller mindre har bodd i de siste dagene. Den er så fin, behagelig og ikke minst varm! Noe som trengst i Bergen om dagen. Spesielt på morgenen holder jeg på å fryse ihjel når jeg lufter Zara. Men men, man kan vel egentlig ikke klage så lenge det ikke regner. Nå skal jeg begynne på den evige jakten etter å finne en ny serie å se på. Jeg har jo sett alt (da mener jeg virkelig alt), så det får bli min kveldsaktivitet. Håper alle har en fin tirsdagskveld!
0 kommentarer

Siste innlegg