NEW JACKET

God morgen 😀 Det er helt sykt digg å våkne opp i Molde! Hadde faktisk sommerfugler i magen på flyet, gledet meg sånn til å se familien igjen – og vet dere hva? Andreas var såå snill at han mekket opp middag til meg i går kveld. Spiste hjemmelagde hamburgere med nydelig tilbehør. Får vann i munnen her jeg ligger i sengen og holder på å sulte ihjel. Vi har planlagt å lage masse god middag i løpet av påsken, digg at han er like matentusiastisk som meg! Under finner dere gårsdagens antrekk, fikk luftet min fantastiske nye kåpe 😀 Haha følte jeg brukte veldig mye “nydelig, fantastisk,digg” osv i dette innlegget. Overlykkelig på morgenkvisten much?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA1woho2222

OLYMPUS DIGITAL CAMERA3w0h0OLYMPUS DIGITAL CAMERAJakkeHER / Genser – Notion 1.3 / Bukse – bikbok / SkoHER / Klokke – mk HER (annonselenker)

Likte du antrekket?

14 kommentarer

Siste innlegg