NEW INN OG 20% PÅ HELE NELLY

ANNONSE – Affiliatelinker nelly.com

Daaa var det fredag, og jeg kunne egentlig ha tenkt meg litt søvn akkurat nå. Men, aperolen står klar i kjøleskapet, middagen er handlet inn og i kveld skal vi kose oss. Meg og mannen i huset, altså. Følg med på instagram, skal filme mens jeg lager mat etterpå! Om dere er interessert i den slags da…

🌟 NÅ ER DET -20% PÅ HELE NELLY, LINK HER 🌟

Ellers kom jeg hjem til Nellypakke på døren i sta, som er like spennende hver eneste gang. Tenkte å knipse bilder av alle plaggene (eller de plaggene jeg liker/som passer vel og merke!), men akkurat nå tenkte jeg bare å vise en liten sniktitt. Sorry dårlig norsk, jeg har tatt meg et lite glass rødvin og ser seriøst skjevt ned på tastaturet. Tåler ingenting etter jeg la opp karrieren som partydronning:(((

HOODIEHER

Denne har jeg mest lyst til å bo i. Verdens mykeste genser!

BELTEHER / JEANSHER

Hvit jeans? Eller rettere sagt; stram hvit jeans? Syns egentlig det er superharry, men denne likte jeg. Enten har jeg blitt harry, eller så var den ganske fin på ekte. Hva syns du?

GENSERHER / BUKSEHER

Denne genseren er egentlig suuuperfin! Dumt den ikke kommer til sin rett på bilde. Kanskje ikke så rart siden jeg sitter på gulvet å poserer til et nedstøvet speil. Her er også bedre bilder av buksen og!

ANSIKTSRENSHER / ANSIKTSKREMHER

Jeg er utroooolig spent på å teste disse produktene fra merket til Isabella Löwengrip! Har brukt ansiktsmasken i samme serie i flere måneder nå, og den er helt AMAZING (link her). Følte derfor for å fylle ut sortimentet. Jeg har troa!

ANSIKTSMASKEHER

Denne masken har jeg faktisk brukt en stund, men måtte bestille ny nå! Har brukt en lignende fra et annet merke tidligere som var myyyyye dyrere, men denne funker minst like fint så hvorfor betale flere hundre kroner mer? Masken bruker jeg hovedsakelig før jeg skal noe spesielt. Den renser virkelig opp i huden og gir en glød jeg ikke kan forklare engang. Sist jeg brukte den spurte en venninne av meg om jeg nettopp hadde tatt botox fordi huden min var så glatt, stram og fin. Hahah! Nå er den jo på salg i tillegg, så den koster bare 103,- fram til midnatt 😀

🌟 NÅ ER DET -20% PÅ HELE NELLY, LINK HER 🌟

Nå skal jeg samle krefter til å fikse noe deilig mat til i kveld! Deilig å føle seg utslitt etter en lang uke, det burde jo bety at man har vært flink? Eller er man bare lat? Haha! Ha en fin fredag 😀

2 kommentarer
    1. Altsååå, bloggingen din om dagen – digger det! Du er mer inspirerende enn du tror. Og så jækla flott da ;-* God helg til deg og mannfolket 🙂

      1. ÅÅÅ for en nydelig måte å starte lørdagen på, med å lese denne kommentaren! Tusen takk Lena, det settes stor pris på <3 Ha en super helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg