new in

Dro fra kontoret litt tidligere i dag, og siden jeg jobber midt i Bogstadveien er det litt vanskelig å ikke la seg friste av butikkene rundt. Tok meg en superkjapp runde før jeg dro hjem, for å se om jeg fant noe å ha på meg til ikveld. Jeg skal på Kick Off til en Canon-kampanje jeg skal ha senere, så ikveld får jeg meg bl.annet nytt kamera. Ouh, det klager jeg absolutt ikke på! Lurer på om jeg skal ha på meg skjorten under, hva tror dere?
Cubus. Likte så utrolig godt snittet, som egentlig er vanskelig å se på dette bildet. Tar bedre bilder etterpå!
HM. Åh, denne her er seriøst verdens beste daffegenser. Den går nesten ned til knærne, og jeg har egentlig lyst til å flytte ut av leiligheten å bo i genseren.  Til dere som lurer på hvorfor jeg “alltid” er “brun”, så kan jeg si at jeg ikke tar sol noe særlig (fordi jeg ikke gidder), men jeg bruker selvbruning. Disse to funker helt greit altså! Har enda ikke funnet den perfekte selvbruningen. Litt fordi jeg SUGER å smøre på meg også, så det blir liksom aldri……perfekt?

Nå må jeg hive meg i dusjen, før turen går videre til Bygdøy Allé for kick off. Ha en fin dag så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg