NEW IN: treningsklær

Heisann! I dag har jeg hatt den store hente-pakker-på-posten dagen, siden jeg reiser til Molde i morgen vil jeg jo helst ha med meg alt dit. Hentet bl.annet en fra nelly som jeg viser senere (dør av alle plaggene, alt unntatt én ting satt som et skudd!), en fra eleven og sist men ikke minst en fra x-life med nye treningsklær. Den har jeg ventet lenge på gitt! Jeg får så mye mer motivasjon når jeg har nye treningsklær, da føler man seg ekstra fresh på gymen 🙂 Nå som det snart er sommer slo jeg til med en turkis treningstights også, veldig ulikt meg, men jeg elsker den og krysser fingrene for at jeg kommer til å bruke den endel. Nok babling, under finner dere mine nye kjøp!

(annonselenker)

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASportsbh fra Casall HER. Endelig en som holder puppene på plass, virkelig verdt hver en krone. Leste på vg at riktig sportsbh er viktig om du ikke vil ha hengepupper, da fikk jeg heelt panikk og måtte klikke hjem denne med en gang! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERATreningstopp fra Reebok HER! En utrolig myk og deilig topp 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHaha se Zara titter ut vinduet..OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Fantastisk kul treningsgenser fra 2xu HER! Elsker denne fargen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERATreningstights fra Reebok HER. Denne er highwaist og sitter skikkelig godt på, holder virkelig alt på plass.

Ikveld skal jeg i bursdag til kjære Marianne, så nå må jeg hoppe i finstasen! Planen er å holde seg unna alkoholen ikveld, iallefall så godt det lar seg gjøre. Regner med det blir mye fest i påsken, så jeg får holde meg i skinnet mens jeg enda kan 😀

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg