NEW IN – SOMMERKLÆR

Helluu ♥ Nå som sommeren nærmer seg blir jeg helt seriøst shoppegal. Jeg har så mange tanker i hodet om antrekk jeg vil bruke i sommer, og det er så gøy å endelig ha en litt fargerik garderobe i forhold til hvor kullsvart den var i vinter. Kontraster altså 😉 Under ser dere mine siste innkjøp!

BLOMSTERKJOLE HER ♥

Åååh denne kjolen er så sinnsykt fin! Egentlig litt for “sukkersøt” for meg, men jeg kan se for meg at den blir skikkelig fin med et rocka belte i midjen. Kommer nok til å bruke denne mye i sommer, både til heels på party eller et par sneakers i hverdagen. Favoritt!

MAXIKJOLE HER ♥

Finnes også i gul her! Da var årets første maxikjole handlet inn, og jeg liker denne så godt! Spesielt splitten som gjør den litt lettere. Jeg elsker plagg man bare kan slenge på seg å gå ut døren. Syns også passformen på denne kjolen er skikkelig sexy, haha.

KIMONO HER ♥

Oookei, kan vi bare ta ett minutt å beundre denne fantastiske kimonoen? Herregud jeg ELSKER den. Det må være sommerens beste kjøp! Kan ikke vente til å bruke den. Jeg har antrekket klinkende klart i hodet mitt, med slick back hår, et par sexy heels og smykker. Denne er nok fin til et par sandaler også, for en mer hverdagslig look.

BLOMSTERBUKSER HER ♥

Superfine bukser, som jeg også kjøpte i mørk rosa. De er så utrolig behagelige 😀 Så fine til en enkel topp, sneakers eller heels til fest. Elsker de!

JAKKE HER ♥

Superfin jakke, elsker fargen! Så deilig å slenge over skuldrene på vei ut døren. Elsker fargen også.

CARDIGAN HER ♥

Lang silkecardigan, mye finere in real! De har den også i knallrosa her, og nude her 😀

SHORTS HER ♥

Jeg kjøper meg alltid et par nye shorts som dette når sommeren nærmer seg, fordi de er såå enkle å slenge på seg om man skal ut i solen, behagelige på og dessuten så fine!

BUKSE HER ♥

Enda en blomsterbukse, samme som den i nude over!

KJOLE HER ♥

Enda et plagg man bare kan slenge på seg på vei ut døren. Denne kjolen gir meg skikkelig Dubai-vibes av en eller annen grunn.. Haha! Jeg syns den er sååå fin, liker veldig godt detaljene i front. Perfekt til byvandring med et par sandaler.

KJOLE HER ♥

Supersøt sommerkjole, elsker spesielt detaljene i ryggen! Passer perfekt både til hverdags og fest på varme sommerdager. Ser for meg den er skikkelig kul med et belte i midjen også.

Hva syns du om innkjøpene mine? 😀

6 kommentarer
    1. synes ofte du har kule klær, men dette så ut som det var tatt fra 50 kroners stativet av resteklær etter sommeren på Cubus

    2. Tåpelig kommentar over her…

      Syns klærne var kjempefine jeg, også har du den perfekte figuren for den teal/grønne kjolen! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg