NEW IN FRA NAKD + RABATTKODE

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

Hey babes! Det slo meg nettopp at det er under en uke til julaften?! I mitt hode er vi bare i oktober. Ingen julestemning, ingen julegaver er handlet inn. Hjelp, jeg reiser jo til Molde på juleferie om to dager! Jeg skjønner ingenting. Det er vel bare å hoppe i det, så får jeg håpe stemningen kommer snikende inn så fort jeg er hjemme hos familien.

Over til noe helt annet. Jeg har nettopp fått en ny pakke fra min store favorittnettbutikk NAKD! Enda bedre; jeg har en rabattkode til dere som gjelder HELE nettbutikken (inkludert alle merker og salg!).

BRUK KODEN “JULIANYLAND15” FOR -15% PÅ HELE NAKD!

Bestill i dag for å få hjem dine plagg før jul ♥

BLUSEHER

AH, denne blusen må være julens favoritt! Så ekstremt kul, både til dressbukse, skinnbukse og skjørt. Kan brukes både med body eller singlet under. Eller for de mer dristige – uten noe som helst 😉

BLUSEHER

JAKKEHER / GENSERHER

Jeg har lenge lett etter den perfekte boblekåpen. Enten blir de for svære (slik at jeg føler meg 20 kilo større), eller så blir de for formløse. Denne er helt perfekt! Kommer med belte i midjen, noe som gjør den enda mer feminin 😀 Love! Genseren er også så chunky, deilig og ikke minst varm. Klikk dere inn på linken for bedre bilder!

BLUSEHER

Igjen, denne blusen er virkelig helt fantastisk. Her med dressbukse til!

BUKSEHER

Min absolutte favoritt-skinnbukse. Med flare! Har denne i stram modell, og tenkte jeg måtte ha den med videre ben også. Sitter virkelig som et skudd, både i bena og over rumpa. Så er den high waist 😀

HEELSHER

Hellooo heels! Disse lekre hælene går aldri av moten, og kan brukes år etter år. Et par som passer til alle kjoler, bukser – you name it. Dessuten er de veldig god på foten!

HUSK KODEN “JULIANYLAND15” FOR -15% PÅ HELE NAKD!

Det inkluderer ALLE merker og produkter, til og med salg 😀 

1 kommentar
    1. Elsker stilen din!! Hvor er dressbuksen du har på deg til blusen fra? Leter etter den ultimate hverdagsdressbuksen som er både comfy og pen, har flare, gjerne litt high waste og er litt kort i bena. Føler du er god på sånt! Tips?:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg