NEW IN!

(annonselenker)

Hei alle sammen og god søndag! Det er vel kanskje ikke så mange som sitter inne å leser blogger i finværet, men hei til du som titter innom 🙂 Jeg tenkte å vise dere mine siste innkjøp! Før viste jeg jo det fram hele tiden, men i det siste har jeg av en eller annen grunn vært litt dårlig på det. Liker dere disse innleggene? I såfall kan jeg poste de oftere når jeg kjøper meg noe nytt! Her har dere mine seneste skatter, jeg er så fornøyd med alle plaggene at ingenting blir sendt i retur denne gangen. Jippi!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Denne kjolen er virkelig helt fantastisk fin! Bildene gjør den virkelig ikke rett. Jeg tenkte faktisk å bruke denne på åpningsfesten vi skal ha i forhold til butikken, wiii ♥ Du finner den HER, og i svart HER! Jeg har str 36.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Denne også er så ufattelig fin! Den er utrolig myk og jeg ble faktisk positivt overrasket over hvor deilig den var å ha på. En ny favoritt som kommer til å bli brukt mye i sommer! Du finner den HER  Jeg har str s.

Image and video hosting by TinyPic

Denne kjolen har jeg fra svart i før, og jeg elsker den så jeg måtte kjøpe beige og. Den er sykt billig og passer til alt! Ser for meg å bruke denne med et par sandaler i sommer, eller hæler når jeg skal på fest 😀 Du finner den i beige HER, svart HER og burgunder HER! Jeg har str s.

Image and video hosting by TinyPic

Supersøt topp som passer til highwaist-bukser, shorts og skjørt. Elsker sånne crop topper! Du finner den HER ♥ Jeg har str s.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Denne blusen her er seriøst den fineste jeg har. Jeg elsker blåfargen og cuttet i skuldrene. Du finner den HER! Den fake skinnbuksen er også dødskul og den sitter som et skudd med mye stretch. En ny buksefavoritt, uten tvil! Du finner den HER. Jeg har str 36 i blusen og S i buksen.

Image and video hosting by TinyPic

En superenkel og fin off shouldergenser som jeg faktisk har brukt tre (kremt) ganger siden jeg fikk den. Haha, noen som var fornøyd med kjøpet sitt eller? Hihi. Billig er den også! Jeg MÅ bestille flere farger asap. Du finner den i svart HER, hvit HER, i grå HER, navy HER og rose HER ♥ Jeg har str m, men burde kjøpt S!

5 kommentarer
      1. Hmmm jeg har prøvd både med safari og chrome på macen, + på iPhonen min og de fungerer fint. Hvilken nettleser bruker du? I såfall skal jeg få prøvd å fikse det asap! :O Utrolig kjedelig om du ikke kommer deg inn…

    1. Elsker den crop toppen! Er shoppesugen nå, men egentlig burde jo jeg legge meg og ikke titte innom her i det hele tatt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg