NEW IN!

(produktene er sponset)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJakkeHER / SkoHER

Før jeg reiste til Finland var jeg innom en ny butikk som nettopp har åpnet på Telegrafen i Bergen. Den heter Cuplé, og er en spanskeid butikk det oser kvalitet av. Alle klærne, skoene og vesken er håndsydd, og det finnes bare et lite utvalg av hvert produkt. For meg er det utrolig gøy å eie et plagg jeg vet ikke hundre andre også har, det er jo litt stas? Både skoene og jakken har jeg brukt mye den siste tiden, som dere kanskje har sett på snapchat? 😀

Jeg får ikke betalt for å skrive dette innlegget, jeg tenkte bare å tipse dere om at Cuplé nettopp har startet nettbutikk! Nå kan du handle deres produkter uten å være i Bergen 🙂

I den anledning får du -20% avslag på HELE nettbutikken ved bruk av koden “CUPLEJULIA20” ♥

De har bl.annet mange fine sommerplagg, så ta deg en titt om du ønsker å shoppe litt på rabatt! Jeg heier på små, egeneide butikker og håper Cuplé får en fin start på sin karriere i Norge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg