NEW IN!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denne genseren har v-hals og jeg har lett etter en sånn SÅ lenge! Elsker at den er så oversized 😀 Du finner den her!OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Perfekte jeans, er helt hekta på denne vasken i sommer! Elsker også at den er i ankellengde, da jeg haater bukser som rynker seg nederst.. Du finner den her!OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Denne shortsen burde jeg kanskje stryke før jeg bruker den, men var så ivrig etter å vise den frem.. Haha 😀 Du finner den her!OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Deilig treningsgenser! Den er skikkelig tynn i stoffet, noe jeg ikke visste da jeg bestilte den. Syns det bare var positivt. Du finner den her! De har den også i lys blå her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Endelig fant jeg en mørkegrå treningstights også, du finner den her!

Og så til høydepunktet ved hele pakken:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ÆÆ disse er så kule! Skikkelig myk og god, endelig et sko jeg ikke trenger å gå ut før jeg får gnagsår.. Du finner de her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERATreningsflaske her og treningshårbånd her 🙂

Beklager dårlige og kjappe bilder, men nå skal jeg i bursdag til Martine så vi prates i morgen!

7 kommentarer
    1. Samme her, du kan tro jeg ble glad da jeg fant den 😀 Jeg har str S, men vurderer kanskje å gå ned til xs! Den er ikke stor i størrelsen, men ikke liten heller. Liker helst at det strammer litt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg