NEW IN!

Hei! Tenkte å vise dere de nye partyantrekkene mine som jeg kjøpte på nelly rett før helgen. Pakken kom i går, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd 😀
Denne kjolen er PERFEKT!! Tenk så fin på nyttårsaften.. Bildene viser ikke hvor fin den er dessverre. Dumt. Den finner du HER.
Denne finner du HER.  
Mitt andre alternativ til nyttårsaften, denne er så sykt fin! Så har den åpen rygg også 😀 HER
Helt vanlig basisskjørt som igrunn passer til alt! HER.
Svarte pumps som også passer til alt. Bare 100kr!!! HER.
Disse er dessverre utsolgt i denne fargen, men du finner de i svart HER.
Disse er nok favorittene mine! De ser ikke SÅ fine ut på bildene, men in real er de helt fanastiske. Og så er de så gode å gå i også, deilig at man slipper å vingle fram og tilbake om man for eksempel skal på fest eller julebord. De finner du i svart HER og offwhite HER.

Bare et lite tips: De har SYKT mange sko fra 50-100kr på nelly – og de er faktisk sykt fine mange av de! Salget finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg