NEW IN!

God søndag da, mine flotte lesere som jeg har blitt så glad i! 🙂 Tenkte nå å vise dere mitt aller siste innkjøp! Etter mye om og men har jeg bestilt meg en gullklokke fra Casio. Jeg har alltid syns det har vært utrolig fint, men liksom aldri fått meg til å kjøpe en. Etter mye inspirasjonstitting på weheartit (som bildene over er fra), tok jeg meg sammen og bestilte en klokke. Herlighet, man kan jo bruke de til ALT! Både om man skal være fin i kjole, eller kul i en denim eller militærjakke. For å si det sånn, så har jeg kjøpt mye mer tulleting i fortiden. Har venninner som har hatt samme modell i klokken i flere år, og den holder seg enda like fin. Jeg kan derfor med god samvittighet kjøpe denne, og vite at den er tidløs og kommer til å vare lenge.  Jeg bestilte min hos klokker.no, HER 🙂 Dette er forresten ikke reklame, jeg har betalt for klokken helt selv! Tenkte bare å tipse dere om nettsiden, siden jeg ser man kan betale med faktura der! Haha, jeg er en sucker for klarna faktura.. Samme modell i sølv finner dere HER.     //Adlink

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg