NEW IN!


Sko HER. De var utsolgte på Nelly, så lenken er tll noen som ligner! Tenk dere disse til sommerbrune ben da? LEKKERT <3 Dere ser kanskje at jeg har to par i samme modell… Jo, det er nettopp fordi jeg bestilte et par i 38 først, men så var de så små i størrelsen at jeg måtte bestille et til i 39. Derfor selger jeg paret i 38, men det passer en person som bruker 37! Om du er interessert, send meg en mail på [email protected].  De koster 300 kr, og du må selv betale frakt. De er aldri brukt, bare prøvd inne. Jeg har også skoesken om dere ønsker det! 🙂
Genser HER. Den er enda mer knall i virkeligheten altså. Gleder meg til å bruke den!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg