NEW IN

IMG_4926IMG_4937

Kjole HER ♥ Denne er SÅ mye finere i virkeligheten, gleder meg til å vise outfit!

IMG_4940IMG_4943

Kjole HER. Denne er så fin både til hverdags og fest! Strømpebukse til hverdags, over knee boots til fest 😀

IMG_4947

Hverdagskjole HER. Finnes også i svart HER ♥

IMG_4959

Superfin kjole med knytting i midjen HER.

IMG_4975

Velvet body med åpen rygg HER.

IMG_4983

Basic svart body HER.

IMG_4988

Basic beige genser HER.

IMG_4996

Supermyk genser HER.

IMG_4998

Verdens deiligste genser HER. Så fin til fest! Dressbukse HER.

IMG_5003

Oversized strikkegenser HER.
Her ser dere noen av mine siste innkjøp! Når jeg ser over bildene så har jeg jo bare kjøpt basicplagg omtrent? Haha. Dette lover ikke bra til julebordssesongen! Jeg skal ta meg en runde på nellysalget før jeg drar til flyplassen. Vi snakkes senere ♥
0 kommentarer

Siste innlegg