NEW IN

HELLO CUTIE

God påskemorgen, alle fine ♥ Jeg våknet opp til sol i Molde, og allerede nå vet jeg at dette kommer til å bli en fantastisk dag. Som jeg skrev i går har jeg virkelig funnet påskeroen, og for meg som ellers alltid føler at jeg “må” gjøre noe er det veldig deilig. I går hadde vi indisk aften med familien, etterfulgt av spillkveld. Ikke for å skryte eller noe, men jeg VANT i amerikaner! Herregud! Jeg vinner aldri noe i denne familien! I monopol har jeg seriøst tapt i alle de år, så nå har jeg endelig funnet et spill jeg mestrer 😉 Heheh!

Rett før jeg reiste fikk jeg forresten pakken jeg bestilte fra Nelly, og en av tingene jeg kjøpte er denne nydelige sekken fra By Malene Birger. Jeg har ikke brukt sekk siden typ….barneskolen? Så det føltes faktisk litt rart å ha den på seg. Men, den er helt fantastisk nydelig og rommer alt jeg trenger i løpet av dagen som kamera, lommebok, nøkler og selvfølgelig litt sminke (hehehhe).

DU FINNER DEN HER ♥

 

Nå skal jeg hoppe i bilen og starte dagen med litt ærender. Jeg skal innom polet for å kjøpe en digg flaske rødvin til i kveld (krysser fingrene for litt kokkelering), ta solarium og kjøpe snus. Hahah! Deilig å få slike kjedelige ting unnagjort. Senere skal jeg til byen å møte en venninne. Deilige dager ass. Hva gjør du i påsken?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg