NEW IN

(annonselenker)
God ettermiddag! I dag når jeg liksom skulle ha så god tid, har jeg ikke gjort annet enn å stresse rundt frem til nå. Haha, huff. Men, jeg skal gå rett på sak. Den siste tiden har jeg virkelig tatt opp min shoppingkarriere på Nelly igjen, og jeg har mange nye plagg jeg tenkte å vise dere! Her er også linker til mer eller mindre hele antrekket som jeg har på meg i dag, til de som har sett det på snapchat (julianyland) ♥ Alle plaggene var helt normal i størrelsen, og jeg har S eller 36 i alt 🙂
IMG_0049 kopi-2
Disse er såå mye kulere in real! Jeg har de på meg i dag til et helsvart antrekk, og de er også som en drøm å gå i. Helt normale i størrelsen! Du finner de HER. De finnes også i svart HER og crococodile (de skal jeg også kjøpe) HER ♥

IMG_9836-2

IMG_9844-2Grå suede kjole HER ♥ Finnes også å beige HER og burgunder HER.

IMG_9846 kopi-2

IMG_9853-2Svart kjole med “innebygd choker” (haha lo litt når jeg skrev det) HER ♥

IMG_9862-2

IMG_9873-2Denne kjolen er nok min nye favoritt! SÅ mye kulere i virkeligheten 😀 Du finner den HER!

IMG_9880-2

IMG_9890-2Fantastisk fin jumpsuit HER ♥ Som jeg bl.annet brukte på bobleshopping (fler bilder her)

IMG_9896-2

IMG_9907-2Verdens beste, mykeste og fineste genser fra Tiger! Du finner den HER ♥
IMG_9910-2Hvit basic skjorte med trompetarmer HER!

IMG_9918-2

IMG_9920-2Grønn pologenser HER ♥
IMG_9926-2Lang vest som passer perfekt over bl.annet skinnjakker HER! Gleder meg til å vise denne i antrekk 😀

IMG_9935-2

IMG_9940-2Pelsjakke HER! Se bedre bilder på snapstoryen min (julianyland). FInnes også i beige HER ♥
IMG_9947-2Oversized, lang bomber HER ♥

IMG_9955-2

IMG_9960-2Basic genser i nydelig farge HER ♥
IMG_9964-2
Mørkblå fløyelsjakke HER, denne er SÅ sykt kul på! Viser antrekk senere 😀
IMG_9977-2Sist, men ikke minst: Buksen jeg har på meg på alle bildene over (også på snapstoryen min). Biker-bukse med dødskule detaljer HER ♥ Denne er helt normal i str, jeg har 36!

Nå kan du forresten få -20% på ALLE plagg fra NLY One! Bruk koden 20NLYONE i kassen 😀 Se hele utvalget du kan få -20% på HER.

5 kommentarer
    1. Jeg ELSKER den grønne genseren du har kjøpt. Så enkel og fin! Men finner den ikke på Nelly gjennom lenken du har lagt ved… Vet du hvordan jeg kan finne den? Er det forresten den samme som den rosa du har på deg? Takk for gode tips, ble en liten handlerunde på Nelly på meg og nå 😉

      1. AHH me to!! 😀 <3 Ser ut som den er utsolgt, finner den ikke selv heller :/ Ja, det er samme som den rosa 😀 Woho, det finnes vel ingen bedre måte å starte helgen på enn litt shopping? 😉 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg