NEW IN!

Oi, hei mandag! Beklager sen oppdatering i dag, det har virkelig gått i ett helt til nå. Jeg startet nemlig dagen med å pakke alle ordrene fra nettbutikken som hadde blitt bestilt i helgen. Så moro å se at så mange har benyttet seg av rabattkoden man får om man melder seg på nyhetsbrevet 😀 Den kampanjen gjelder ut juli så det går fremdeles an å melde seg opp her!

Ellers har jeg shoppet litt i det siste, både på nelly og i egen butikk! Selv om man er en av eierne får man ikke varene gratis, haha 😀 Hele to par nye sko fra Tiger of Sweden, og to nydelige kjoler fra Dry Lake har jeg sikret meg siden sist jeg viste dere mine innkjøp!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Off shoulder kjole HER / Blondekjole HER / Sneakers HER / Pumps HER (affiliate)

Hva syns du? 🙂 Som sagt har dagen i dag gått i ett, og jeg har holdt det gående med litt for lite mat i mange timer nå merker jeg. Derfor klapper jeg sammen macen og starter på middagen, i dag står torsk, hjemmelaget potetmos og bacon på menyen. Mmm, det er så godt? Kanskje en god kandidat for ukens oppskrift? Det vil si om torsken holder seg sammen, og ikke faller fra hverandre som den alltid gjør. Det er ikke særlig bloggvennlig 😉 Håper alle har hatt en fin start på uken!

 

4 kommentarer
    1. Dessverre har ikke min start på uken vært like bra som din, da jeg dessverre har blitt syk! Men krysser fingrene for at jeg blir fort frisk! Synes dere har gjort en kjempe bra jobb med nettbutikken foresten! 🙂

      1. Huffda, så kjedelig!! Du får ta det med ro å prøve å kose deg med en tv-serie eller noe – det funker alltid for meg 😀 Tusen takk for det Camilla, det setter jeg pris på at du sier <3 God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg