NEW HAIR

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPoncho – Match / Jeans – Acne / Sunnies – Cathrine sine

Heihei! I dag har vi hatt en sykt effektiv bloggdag, meg og Cathrine altså. Følg med på bloggen hennes senere, så får dere se litt behind the scenes-bilder og noen morsomme tabber som har skjedd den siste tiden. Haha jeg må bare le av tanken på oss to, der vi sitter i bilen hennes å skifter antrekk mens forbipasserende går rundt mens vi sitter kun i undertøyet. Vi burde kanskje få en bedre rutine på det snart.. Haha!

håret hihi(Sponset behandling)

Tusen takk for alle kommentarer på håret mitt den siste tiden forresten! På tirsdag var jeg hos min faste frisør Karoline hos Digg Hair og frisket opp fargen og stusset tuppene. Som du ser på bildet over hadde håret gulnet veldig fra ørene og ned. Nå er derimot alt rettet opp, og jeg er som alltid strålende fornøyd med fargen min! Karoline er best 😀 Du kan bestille time over telefon: 55 32 11 11. Digg Hair ligger på Sundt senter midt i Bergen sentrum.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Hei! Kan du ikke skrive litt mer i detalj hva du gjør med håret ditt? Det er såå fint for tiden 🙂 Striper du det? Bleker eller farger? Du er så nydelig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg