NEW IN FRA NAKD + RABATTKODE

ANNONSE – Affiliatelinker til na-kd

BODY HER ♥ BUKSE HER

BLUSE HER ♥ BUKSE HER

DRESSJAKKE HER ♥ BODY HER ♥ BUKSE HER

BLUSE HER ♥ BUKSE HER ♥ BEIGE JAKKE HER

DRESSJAKKE HER ♥ BODY HER ♥ SKINNBUKSE HER

Hei alle sammen, og endelig god helg! Siden jeg har vært syk har jeg virkelig ingen dagsfølelse, så for min del kunne det like så greit vært mandag, haha. Uansett deilig med helg, selvom jeg ikke helt har den fredagsfølelsen. Den kommer vel når nachosen står i ovnen, og nytt på nytt kommer på skjermen 😉 Her er min siste bestilling fra NA-KD forresten! Noe dere likte?

BRUK KODEN “JULIANYLAND15” FOR -15% PÅ HELE NA-KD!

Det gjelder absolutt hele nettbutikken, pluss alle merker. Happy shopping 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg