NEW IN – DEL 1

God morgen ♥ Åh, jeg føler meg så innmari uthvilt i dag. Jeg sovnet lenge før midnatt i går, og våknet av meg selv litt før halv ni. Det gjør noe med kroppen å våkne før alarmen altså, haha. Jeg vil ikke si det er min verste fiende på morgenen siden jeg er et a-menneske, men den jævla alarmlyden er derimot på svartelisten.

IMG_0679-2

RED MARBLE AND GOLDEN RINGS
Hvor kult er ikke mitt nye mobildeksel? Jeg er litt smålei av all den svarte, hvite og grønne marmoren, og hoppet derfor i taket da jeg fant denne i rødt! Så sykt kult, og ikke minst litt annerledes. Jeg har ikke hatt deksel på mobilen min på nesten ett år, så dette var på tide 😉

DEKSELET FINNER DU HER ♥

(om du ikke får til å åpne linker på mobil, hold inne linken og velg “åpne i ny fane”)
Hele utvalget til Richmond & Finch finner du HER, de har bl.annet et sykt kult brunt marmordeksel jeg også tenkte å klikke hjem! (link her)

IMG_0688-2IMG_0696-2IMG_0717-2

Ringer MED DIAMANTER HER, FIRKANTET OG RUND RING HER

Ellers har jeg fått dilla på ringer i det siste! Jeg har vel egentlig alltid vært dårlig til å bruke accesories, mens nå får jeg ikke nok. Jeg tør enda ikke investere sånn kjempestore summer i andre ting enn klokker, og disse ring-settene kostet faktisk bare 99kr og 64kr. Ingen krise om jeg mister de på byen en sen lørdagsnatt med andre ord 😀

IMG_0721-2

Akkurat nå sitter jeg med morgenkåpe og hårkur i sofaen. En utrolig rolig og avslappende start på dagen i forhold til det jeg er vant med. Senere skal jeg ta litt solarium (må preppe før jeg reiser;)), spise lunsj med Karen og Jonas, på et møte og faktisk en liten tur ut i kveld. En gøy torsdag i vente! Hva er dine planer?

Jeg har forresten ordnet en rabattkode til dere som gir hele -20% på ALT fra NLY TrendNLY One og NLY Sport ♥ Bruk koden JULIA20!

4 kommentarer
    1. Ooh, fikk så lyst på de ringene og dekselet! må nok handle litt 🙂
      Forresten, linkene fungerer ikke til meg. Det samme har skjedd tidligere også

      1. Jaa i love them 😀 Hmm så utrolig rart, hva er det som er galt? Lettere for meg å få fikset det om jeg vet hva problemet er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg